GÖREVLERİMİZ

Görevlerimiz:

Yazı İşleri Müdürlüğü’nün görevleri şunlardır:

Üniversitemize gelen tüm postaların alınması, birimlere göre özel postalarına ayrılması Üniversitemizin Genel evrak biriminden taranıp sisteme yüklenen evrakların asıllarının ilgili birimlere gönderilmesi

Üniversitemizin Genel evrak biriminden taranıp sisteme yüklenen evrakların ilgili birimlere havalesinin gerçekleştirilmesi

Birimlerden gelen senato, yönetim ve disiplin kurulu toplantılarında görüşülecek kararların gündeme eklenerek ilgili toplantıda görüşülüp karar bağlandıktan sonra yazılması ve bir örneğinin ilgili birime dağıtılması ve arşivlenmesi

Kurum içi ve kurum dışı yazışmaların yapılıp postaya hazırlanması

Gizli evrakların teslim alınarak kayıt altında Rektöre sunulması

Ön sevki yapılan gizli evrakın kayıt altına alınarak ilgili birimlere dağıtılması

Gizli yazışmaların işleme alınıp gerekli yazışmaların yapılması

Yapılan tüm yazışmaların süreci bittikten sonra kayıt altına alınıp ilgili klasörde dosyalanması

Bilgi Edinme Birimine (CİMER, Bilgi Edinme, Dilekçe) yapılan başvuruların üst yazı ile ilgili birime gönderilip cevap takibinin yapılması ve sistemden düşülmesi

E-imza işlemlerinin takip edilmesi (e-imza başvurularının alınması ve süresi dolan bellekler için yenisinin talebi için gerekli yazışmaların yapılması)

KEP adresine gelen postaların elektronik belge yönetim sistemine alınıp ilgili birimlere sevkinin sağlanması ve/veya ilgili birimlere üst yazı ile gönderilmesi

KEP adresinden gerekli kurum dışı yazışmaların yapılması

Elektronik Tebligat Sistemi (UETS) üzerinden Üniversitemize intikal eden tebligatların ilgili birimlere sevkinin sağlanması

İlgili öğretim üyelerinin görevlendirme, atama ve teşekkür yazışmalarının yapılması

EBYS sistemine üniversite personelinin tanımının yapılması ve güncellenmesinin sağlanması

Üniversitemiz Senato ve Yönetim Kurulu üyelerinin takibi ve web sayfasında güncellenmesi

Rektör, Rektör Yardımcıları ve Genel Sekreter ve Yardımcılarının vekâlet yazışmaları

Üniversitemiz giden postasının gönderim işlemlerinin yapılması

Yönetmelik ve Yönerge Taslaklarını İnceleme Komisyonu yazışmalarının yapılması

YÖK ile dekan teklif yazışmalarının yapılması ve sonrasında atama onaylarının işleme alınması

Enstitü, yüksekokul ve merkezlerin müdür atama yazışmalarının yapılması

Sınav koordinatörleri ve yardımcılarının atama yazışmaları

Rektörlüğe bağlı birimlerin ayniyat işlemlerinin tümü