Elektronik Kamu Bilgi Yönetim Sistemi (KAYSİS)
Kamu Kurum ve Kuruluşlarının teşkilat yapısının tanımlanmasından, sunulan hizmetlere; hizmetlerde kullanılan belgelerden, kurumların iletişim ve yönetici bilgilerine kadar kamu yönetiminde yer alan unsurların mevzuat dayanaklarıyla birlikte tespit edilerek elektronik ortamda tanımlandığı, geliştirilen Dijital Türkiye (e-Devlet) uygulamalarının birbirine tek merkezden entegre edilmesini sağlayacak bilgi yönetim sistemidir.
Elektronik Kamu Bilgi Yönetim Sistemine (KAYSİS) erişim sağlamak için tıklayınız...
Devlet Teşkilatı Merkezi Kayıt Sistemi (DETSİS)
Türkiye Cumhuriyeti devlet teşkilatı içerisinde yer alan kamu kurum ve kuruluşlarının merkez, taşra ve yurt dışı teşkilatlarında yer alan tüm birimlerinin hiyerarşik yapıya uygun olarak tek bir merkez üzerinde kayıt altına alındığı sistemdir. DETSİS içerisinde her bir kurum/birim tekil ve değişmez nitelikte T.C. DETSİS Numarası ile tanımlanmaktadır.
Devlet Teşkilatı Merkezi Kayıt Sistemine (DETSİS) erişim sağlamak için tıklayınız...